Vrácení a výměna

Vrácení a výměna

  • Návraty

Před dodáním jsou všechny položky podrobeny kontrole kvality, ale pokud se vyskytnou nějaké problémy, kontaktujte nás.

Vynaložíme veškeré úsilí, abychom váš problém vyřešili co nejrychleji a nejefektivněji, a pokud to bude potřeba, obratem obdržíte náhradní produkt. Pokud zákazník vrátí zboží, které bylo doručeno zdarma, v důsledku toho, že hodnota objednávky byla vyšší než 200 €, jsme oprávněni účtovat poplatek za doručení, pokud vrácené produkty činily celkovou hodnotu objednávky nižší než 200 €. .


Mějte prosím na paměti, že barva uvedená na naší webové stránce představuje pouze reprezentaci barev. Neneseme žádnou odpovědnost za rozdíly v barvách a odstínech, které se mohou objevit mezi uvedenými vyobrazeními a skutečným materiálem.

  • Vrácení měřených položek

Není možné vrátit měřené předměty (jako jsou žaluzie), které jsme objednali a odeslali z naší webové stránky námi nebo třetí stranou.

Je však možné, že se jedná o výrobní vadu nebo poškození výrobku při přepravě.


Vrácení peněz

  • Jak mohu získat vrácení peněz?

Každé vrácení peněz se provádí na debetní nebo kreditní kartu, která je použita při platbě za objednané zboží. Snažíme se o vrácení peněz na vaši kreditní kartu nebo účet PayPal do dvou pracovních dnů po přijetí produktů, které jste vrátili.

Je důležité si uvědomit, že to nesouvisí s dobou zpracování vaší banky.

Po dokončení vrácení peněz zákazník obdrží e-mail s potvrzením informací o platbě, datu a částce.

V případě zadání objednávky s použitím debetní nebo kreditní karty bude částka vrácena na tuto debetní nebo kreditní kartu do 3 až 5 pracovních dnů.


  • Změnil jsem svou kreditní/debetní kartu nebo její platnost vypršela. Jak pak mohu získat náhradu?

Je povinností společnosti Knall zpracovat všechny refundace v souladu s původním způsobem platby použitým zákazníkem při zadávání objednávky.

Nezáleží na tom, zda platební karta nyní vypršela nebo ne, nebo jste zrušili nebo zrušili svůj účet. Je typické, že refundace je automaticky zpracována na stejný účet, ale zákazník může být požádán o další informace pocházející z objednávky.

Pokud to není možné, náš tým zákaznických služeb provede řádná opatření.

  • Jak získám vrácení peněz, pokud mi bude produkt vrácen ve lhůtě na rozmyšlenou, tj. do 7 dnů?

Podle zákonných ustanovení jsou rezidenti EU oprávněni odstoupit od transakce nákupu do 7 pracovních dnů ode dne, kdy obdrží zakoupený produkt. Další informace o tomto tématu naleznete ve svých zákonných právech.

V případě zrušení objednávky ve zmíněné lhůtě na rozmyšlenou a pokud jsme neudělali chybu, bude zákazníkovi vrácena cena produktů a náklady na doručení následujícím způsobem:

Pokud chce zákazník vrátit produkt, který byl součástí větší objednávky, bude mu vrácen poplatek za doručení za produkt
Pokud chce zákazník vrátit všechny produkty z objednávky, budou mu vráceny řádné náklady na doručení za produkt a vzniklý poplatek za doručení
Je-li zboží vyzvednuto od zákazníka, máme právo vymáhat náklady na vyzvednutí od zákazníka


  • Peníze mi nebyly zaslány. Co mám dělat?

Měli byste nás kontaktovat po uplynutí šesti pracovních dnů ode dne, kdy obdržíte e-mail s potvrzením o vrácení peněz.

Stav vrácení bude potvrzen a zákazníkovi bude poskytnuto referenční číslo týkající se vrácení peněz, které může banka použít ke sledování platby.

Vrácení peněz, které bude vráceno nebo odmítnuto, bude znovu vystaveno bankovním převodem nebo dárkovou kartou. Zákazník může být v této souvislosti požádán o poskytnutí dalších informací.