FAQ


Jak mohu zkontrolovat, v jaké fázi je moje stížnost?

  • Máte-li jakékoli dotazy týkající se vaší stížnosti, kontaktujte nás na adrese store@knall.co.uk

Jak mohu podat stížnost?

  • Pokud je produkt, který jste obdrželi, vadný nebo má vady a lhůta 15 dnů od zakoupení ještě neuplynula, kontaktujte nás prosím na následující e-mailové adrese store@knall.co.uk

Jak mohu požádat o vrácení?

  • Pokud produkt, který jste obdrželi, nesplňuje vaše očekávání a ještě neuplynula lhůta 15 dnů od zakoupení, můžete podat žádost o vrácení, kontaktujte nás prosím na níže uvedené adrese e-mailem store@knall.co.uk
  • Pamatujte, že zboží vyrobené na míru nebo vytažené na individuální zákaznické objednávky nepodléhá vracení.

Co je nutné k podání stížnosti?

  • Pokud zjistíte jakékoliv poškození obalu, byť nepatrné, požádejte dodavatele o registraci poškození, sepište škodní protokol!
  • Otevřete balík a zkontrolujte, zda zboží není poškozeno. Poškození při přepravě vyfotografujte a co nejdříve nahlaste e-mailem na adresu: store@knall.co.uk s důležitými informacemi, jako jsou:

- číslo objednávky
- Telefonní číslo
- podrobný popis poškození (například: které části ukazují poškození)
- fotografie škod
- hlášení o škodě