FAQ
Vybrat téma: Doručení a platba
Ve faktuře je chyba, jak ji mohu opravit?
- na faktuře s DPH lze opravit pouze drobné chyby, tzv. překlepy v názvu nebo adrese firmy. Pokud je na vaší faktuře chyba - napište na store@knall.co.uk
- Pokud je ve faktuře jiný typ chyby, např. chybí nebo je nesprávný NIP – nebudeme schopni to opravit.
[Právní základ: čl. 88 zákona o DPH; umění. 106b zákona o DPH]
Mohu si objednat na dobírku?
- Ano, zásilky odesíláme na dobírku (na dobírku)
- Objednávky "na dobírku" provádíme pouze do šířky 2400 mm (240 cm), pokud šířka objednaného výrobku přesahuje 2400 mm (240 cm), není způsob platby na dobírku BC dostupný.
- Dobírka je k dispozici pro objednávky v hodnotě do 5000 PLN
Kdy mohu využít dopravu zdarma?
- V případě, že hodnota objednávky přesáhne 400 PLN a platba je provedena bankovním převodem, je poštovné ZDARMA
Dostanu při nákupu od knallu fakturu?
- Ano, faktura v elektronické podobě je přiložena k souboru .PDF v samostatné e-mailové zprávě
- Chcete-li obdržet fakturu pro společnost, musíte při zadávání objednávky vyplnit formulář s daňovým identifikačním číslem
Jak zaplatím za svou objednávku?
Objednávku můžete zaplatit pomocí:
- Tradiční bankovní převod (číslo účtu je na naší záložce kontakt )
- Platební systém (PAYU.PL) ONLINE nebo KARTA
- Platební systém (PAYPAL) ONLINE nebo KARTA
Provedu v knall store odloženou platbu?
- Nakupovat s odloženou splátkou je možné pouze do rozpočtových jednotek. Zájemce nebo instituce žádáme, aby provedli objednávku jako obvykle prostřednictvím internetového obchodu a následně zaslali číslo objednávky na adresu sklep@knall.pl pro ověření. Ve vybraných případech je povinné i oprávnění
Můj promo kód nefunguje, co mám dělat?
- Pokud máte problém se slevovým kódem, pošlete nám e-mail na adresu store@knall.co.uk
- Zpráva by měla obsahovat slevový kód, který nefunguje a ne. Z vaší objednávky