FAQ


Ve faktuře je chyba, jak ji mohu opravit?

  • na faktuře s DPH lze opravit pouze drobné chyby, tzv. překlepy v názvu nebo adrese firmy. Pokud je na vaší faktuře chyba - napište na store@knall.co.uk
  • Pokud je ve faktuře jiný typ chyby, např. chybí nebo je nesprávný NIP – nebudeme schopni to opravit.

[Právní základ: čl. 88 zákona o DPH; umění. 106b zákona o DPH]

Mohu si objednat na dobírku?

  • Ano, zásilky odesíláme na dobírku (na dobírku)
  • Objednávky "na dobírku" provádíme pouze do šířky 2400 mm (240 cm), pokud šířka objednaného výrobku přesahuje 2400 mm (240 cm), není způsob platby na dobírku BC dostupný.
  • Dobírka je k dispozici pro objednávky v hodnotě do 5000 PLN

Kdy mohu využít dopravu zdarma?

  • V případě, že hodnota objednávky přesáhne 400 PLN a platba je provedena bankovním převodem, je poštovné ZDARMA

Dostanu při nákupu od knallu fakturu?

  • Ano, faktura v elektronické podobě je přiložena k souboru .PDF v samostatné e-mailové zprávě
  • Chcete-li obdržet fakturu pro společnost, musíte při zadávání objednávky vyplnit formulář s daňovým identifikačním číslem

Jak zaplatím za svou objednávku?

Objednávku můžete zaplatit pomocí:

  • Tradiční bankovní převod (číslo účtu je na naší záložce kontakt )
  • Platební systém (PAYU.PL) ONLINE nebo KARTA
  • Platební systém (PAYPAL) ONLINE nebo KARTA

Provedu v knall store odloženou platbu?

  • Nakupovat s odloženou splátkou je možné pouze do rozpočtových jednotek. Zájemce nebo instituce žádáme, aby provedli objednávku jako obvykle prostřednictvím internetového obchodu a následně zaslali číslo objednávky na adresu sklep@knall.pl pro ověření. Ve vybraných případech je povinné i oprávnění

Můj promo kód nefunguje, co mám dělat?

  • Pokud máte problém se slevovým kódem, pošlete nám e-mail na adresu store@knall.co.uk
  • Zpráva by měla obsahovat slevový kód, který nefunguje a ne. Z vaší objednávky