FAQ
Vybrat téma: Produkty a objednávky
Je produkt, který jsem si vybral, dostupný?
- Dostupnost produktů si můžete ověřit přímo na našich stránkách. Podrobné informace jsou viditelné na kartě vybraného produktu.
- Výrobky na míru nemají informaci o dostupném množství.
Jak mohu opravit svou objednávku?
- Pokud jste udělali chybu při zadávání objednávky, okamžitě nám napište na store@knall.co.uk , pokud vaše objednávka ještě nedorazila do výroby, nebude problém aplikovat ‡ na opravu
Mohu si koupit zboží, které není v nabídce obchodu?
- Ano, naše nabídka je velmi široká a ne všechny naše produkty najdete v internetovém obchodě, pokud jste nenašli to, co jste hledali, použijte kontaktní formulář
Objednal jsem si špatnou velikost, co mám dělat?
- Produkty můžete vrátit do 14 pracovních dnů od data doručení kurýrem.
- Pokud však byl váš produkt vyroben na zakázku a není vratný, v tomto případě neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení písemně na e-mailovou adresu obchod@knall.co.uk (v mnoha případech může být produkt na konverzi resp. jinak adoptovat podle svého určení)