FAQ
Vybrat téma: Často kladené otázky
Kde najdu fakturu k objednávce?
- Elektronickou fakturu (soubor PDF) zasíláme samostatným e-mailem
Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?
- Stav vyřízení objednávky můžete zkontrolovat kliknutím na „ Stav objednávky “ v pravém horním rohu stránky obchodu
- O každé fázi objednávky vás informujeme e-mailem
- V případě poslední fáze objednávky (objednávka dokončena) zasíláme SMS potvrzující odeslání objednávky
Kde najdu datum dokončení vybraného produktu?
Podrobné informace o termínu jeho realizace jsou viditelné na kartě vybraného produktu.
Mohu si objednat vzorky materiálu před zadáním objednávky?
- Ano, můžete si objednat až 5 bezplatných vzorků výrobků na zakázku, více informací naleznete v " objednat vzorek "
Můj balíček je poškozený, co mám dělat?
- Pokud zjistíte jakékoliv poškození obalu, byť nepatrné, požádejte dodavatele o registraci poškození, sepište škodní protokol!
Otevřete balík a zkontrolujte, zda zboží není poškozeno. Poškození při přepravě vyfotografujte a co nejdříve nahlaste e-mailem na adresu: store@knall.co.uk
Pro koho je telefonní služba v knall store určena?
- V internetovém obchodě knall můžete objednávat 24 dní, 7 dní v týdnu
- Naše telefonní služba je Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00, telefonní čísla naleznete v " kontaktu "
Zasíláme do zahraničí?
- Objednávky provádíme po celé EU a Velké Británii, přepravní košík takové objednávky můžete zkontrolovat v záložce doprava
Je možné si objednat montážní službu?
- Všechny naše výrobky jsou připraveny k vlastní montáži, nicméně u některých výrobků je možné objednat montážní službu na vybraném místě v Polsku, v případě zájmu stačí vyplnit kontaktní formulář s uvedením výrobků a uvedením montážní prostor. Kontaktní formulář
Je možné objednat službu měření?
- Všechny naše výrobky jsou připraveny k vlastnímu měření a montáži, návod k měření naleznete u měření
Jak správně vybrat originální rolety FAKRO nebo VELUX
- Pro správný výběr rolet FAKRO nebo VELUX byste měli znát rozměr okna, který je uveden na typovém štítku na okenním křídle.
- Když otevřete okno VELUX/FAKRO, najdete v pravém nebo levém horním rohu křídla typový štítek. Typové štítky se liší polohou a vzhledem v závislosti na kapacitě modelu okna.
Kde najdu slevové kódy?
Mám zájem o spolupráci, co mám dělat?
- Pokud nám chcete předložit nabídku spolupráce, zašlete nám zprávu na adresu obchod@knall.co.uk
Chtěl bych předložit marketingovou nabídku, na koho se obrátit?
- Pokud chcete předložit marketingovou nabídku, pošlete nám e-mail na adresu store@knall.co.uk
Dostal jsem jen některé produkty, které jsem si objednal, co zbytek?
- V případě velkých objednávek nebo v případě kombinace více druhů produktů může být nutné zasílat v několika balíčcích.